innan jag ska sova...

Har suttit och planerat sommarlovet ganska mycket nu, men har mycket mera kvar att planera!
Måste prata med syster också, men jag är ju hos mamma nu, så kan inte.
Ska ju egentligen till pappa på söndag, men ska ju till älskling på fredag och blir där tills på måndag. Så då kommer jag till pappa på måndag kväll. Så får snacka med elin på onsdagen!

aja nu innan jag ska sova så bjuder jag på ett litet test;

test

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en, och är det fortfarande
Vad tycker du om kärlek? bästa som finns när man har världens bästa pojkvän
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? nja
Är du singel? ohnej
När fick du senast en komplimang? typ förut då jag var med agnes


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: haha nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? nej
Gjort något du verkligen ångrar? har ju de
Åkt ambulans? det med
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? vem har inte?
Fått din mamma att gråta? nej
Slagit ner någon? faktiskt inte
Skämts över dina föräldrar? a
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Dricker du? nej
Vad hatar du verkligen? att bo i bräcke
Varit kär? är kär*
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja, men när jag blir äldre

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? de va nog isadora
Såg dig gråta? Fanny
Fick dig att gråta? tankar
Du delade en dricka med? älskling
Du gick på bio med? älskling
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Agnes: vi måste va med varann oftare


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? nej
Saknat någon? japp


JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? lånar systers
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ah
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? väldigt bra kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0