Måndag

Tjena!
kom hem från skolan för en timme sen, älsklings pappa kom & hämtade mig och då åkte jag & sebbe hem till sebbes pappa och nu är vi här. Sebbe håller på att hjälpa sin pappa med hans moped satt jag tänkte blogga lite nurå
Kan ju skriva chema för denna vecka

Måndag (idag) ~ vara med älskling & bara mysa
Tisdag (imorgon) ~ träffa Fanny & snacka
Onsdag ~ bio med älskling
Torsdag ~ träffa camilla
Fredag ~ mysa med älskling
Lördag ~ åka moppe med sebbe & hans pappa
Söndag ~ packa & åka hem :/

Men nu när jag kommer till mamma på söndag så blir jag där i en vecka, sen söndagen efter det ska jag till pappa & då blir jag där en vecka, sen ska jag planera sommarlovet !
najjjjs

Sebastian, du är det finaste jag har!
du är den finaste pojkvännen jag har,
jag älskar dej verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0