tired ..

TJAAAAAA!

Slutade vid ett idag och tog bussen direkt till sebastians skola & väntade på han för han slutade vid två satt jag fick vänta på han. Sen vid kvart över två så tog vi bussen hem & var hemma vid kvart i tre. Då vare bara att skynda sig att göra nåt att äta. Sen fick vi rusa till bussen vid 15:00 för bion började vid halv fyra. Men vi hann iallafall. Bion var 2½ timme lång och jag höll på att somna flera gånger, hahah!
Sen vid halv sju var bion slut och då tog vi sju bussen hem satt vi var hemma vid halv åtta. Då gjorde vi mat direkt & åt. Nu ska vi kolla på nån liten film & sen sova. Usch, är helt slut efter idag!

Imorgon är det skola igen och jag slutar vid 1 och då tar jag bussen direkt in till stan & möter camilla. Då ska vi gå till nåt fint ställe & ta en fika & bara sitta ner & prata. Blir nog ganska skönt! har inte träffat min bäbis på väldigt länge. Så det ska bli väldigt skönt att få träffa hon igen!
Hör av mig imorgon kväll, om inte jag och älskling gör nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0