varit ute med Sanna & Isadora

Godkväll bloggen! förlåt att jag inte har uppdaterat, men har verkligen inte haft tid. Har pratat med mamma om endel saker, packat, ätit och snackat med älskling i telefon. Sen ringde Sanna & Isadora och undrade om jag ville hänga med dom ut, så då gjorde jag och vi hade hur roligt som helst faktiskt, även om vi inte gjorde nå mycket alls. Vid halv nio mötte jag dom vid fritidsgården. Vi satt där och snacka ett bra tag. Sen gick vi runt lite överallt och sen gick vi på affären och köpte massa godis och åt. Sen gick alla hem och nu kom jag äntligen hem och ska sätta på en film och sen sova. Är super trött, verkligen! Men vi hörs imorgon alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0