Dag 19 – Detta ångrar jag.

Finns många saker jag ångrar. Men finns en speciell sak jag faktiskt ångrar.
Och den saken är just att jag gav Sandra en chans till och blev bästavän med henne igen.
Trodde lixom inte att hon skulle göra om samma sak mot mig, men de gjorde hon.
Så henne är jag inte bästavän med längre, men dock vill hon ha tillbaka mig.
Haha jag säger bara som man bäddar får man ligga.

Snart kommer älskling också! Han får mig alltid på bättre tankar. Så känns väldigt skönt att han kommer förbi. Han blir dock inte här länge alls, men några timmar är alltid bra :) då han kommer hit så ska vi mysa framför en film och bara prata tror jag.

bloggar mer ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0