Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma heter Cecilia Norberg och min pappa heter Patrik Rybrink. Mina föräldrar har varit tillsammans sen jag föddes, men för knappt 1 år sen så skilde dom sig. Varför vet jag inte riktigt. Båda älskar naturen. Men mamma är mer åt att vara för sig själv, då pappa är mer åt att umgås med vänner och ha kul. Så på det sättet är dom olika. Jag och mamma har alltid haft det lätt att kommunicera med varandra medans det alltid har varit lite sisådär mellan mig och pappa. Men det börjar bli bättre nu. Jag har lixom aldrig riktigt gillat min pappa som min pappa för han var inte varit så snäll. Han har mest tänkt på sig själv medans mamma alltid har brytt sig om mig och sett till och kollat så att jag alltid har haft det bra. Men jag älskar ändå båda mina föräldrar jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0