Får datorer i skolan idag!!

Godmorgon! Tänkte blogga lite innan skolan. Det är en sak som jag har glömt att berätta. Idag får vi datorer från skolan och vi får sitta vid dom när vi har svenska, engelska, NO, SO och bild typ :) och då får vi göra exakt vad vi vill, alltså då vi är klar med vårt arbete som vi gör via dator, nice va?:D och imorgon så har vi SO, men då har vi tydligen ingenting att göra så SO läraren sa att vi får ta med oss fika och bara gotta oss. Fifan, älskar skolan just nu!:D Sen efter skolan imorgon hänger jag med Isadora hem till henne. Vi ska nog bara chilla eller så, skulle tro det. Det gör vi ändå alltid!:) Idag så har jag ingenting planerat och slutar klockan fyra. Så skulle tro att jag åker hem direkt! Nu lärju jag bara sitta vid min skoldator, eller ja för det mesta så. Men nu ska jag gå, hörs efter skolan, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0