Underbar dag på sätt och vis

Hej!

Tjejerna åkte hem för typ en och en halv timme sen. Vi hade det jätte trevligt hemma hos mig faktiskt :) satt och prata, åt godis och kollade på tv och sånt. Vi gjorde faktiskt inte så mycket, så har inte så mycket att skriva om den här dagen. Jag gör inte så mycket just nu, sitter vid datorn & har det chill. Ska väl dra ut sen tror jag. Imorgon ska jag till älskling för vi ska reda ut bråket som vi hade i helgen. Varför jag inte har gått in på vad vi bråkade om är för att jag inte vill gå in på det. Det är privat, våran ensak lixom :) Nej nu ska jag sitta här ett tag till och sen dra ut en stund, pusshej :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0