dom 3 kommande helgerna

alltså jag kommer inte kunna uppdatera så bra dem 3 kommande helgerna frånochmed helgen som är imorgon. För denna helg ska jag till pappa. Nästnästa helg ska jag till stockholm med Elin och älskling för elin ska träffa sin pojkvän och jag och älskling ska träffa mina kompisar och varför älskling följer med är för att mina kompisar vill så gärna träffa honom, haha! Och nästnästnästa helg ska jag och Elin till stockholm för då ska jag också träffa kompisar men då ska älskling stanna hemma!
Så imorgon efter skolan ska jag hem och äta. Sen direkt åker jag till pappa. Vi får se hur uppdateringen på bloggen blir i helgen för jag träffar inte pappa och dom så ofta längre eftersom jag bor hos mamma!
Men ni får ha det så bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0