Frestaaaa

Hejhej!
Förut var jag och mamma på kina och åt kinamat som ni vet, och det var verkligen jätte mysigt! Var ganska längesen jag och mamma gjorde nånting tillsammans faktiskt. Kommer inte kunna göra något med henne dom är 2 kommande helgerna heller för ska ju till stockholm! Just nu sitter jag bara och degar vid datorn. Är ganska pigg faktiskt.. jag som alltid brukar vara trött på kvällarna, haha. Men det är väl olika, antar jag, eller jag vet inte. Men skitsamma! Tänker inte sitta och babbla om det nu, haha!

Imorgon börjar jag vid tio och slutar vid fyra, ganska segt. Men ändå väldigt skönt med sovmorgon. Slutar vid fyra bara för att vi har sovmorgon. Efter skolan ska jag packa, tror jag. Har ju inte packat nånting. Ska ju till stockholm i helgen så då måste jag packa också! Får dock se hur uppdateringen blir i helgen! Älskling, Fanny eller Camilla kanske får gästblogga? ;) Vem vet? haha men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0