inte så aktiv

Hejsan alla underbara läsare!
Jag vet att jag inte har varit så aktiv varken idag eller igår på bloggen. Men jag har inte orkat blogga. Och igår var jag med Sebbe♥ var hur underbart som helst! Älskar han mest!
Haha han har bestämt sig för att hea sebastian istället för Kristoffer :) jag vet, hur knepigt somn helst! Men vad han än heter, så är han alltid lika underbar
<3
Jag tänkte berätta lite om idag, fast jag typ ite har gjort någontin? haha jaja. Öh..? har mest bara latat mig idag. Mamma och pappa med. Så har tittat på tv med dom. Var även till affären en sabbis och köpte en chokladbit och en coca cola, mums!
Det är väl typ det som har hänt idag!
_____________________________________________________________________
Den där tävlingen om att ni ska rösta på den bilden ni tycker är finast, håller på tills på onsdag :) så rösta på nu när ni får tid påer! Rösta som små galningar! :D vi hörs imorgon :D

Kommentarer
Postat av: .

Sebastian är min!

2010-11-21 @ 22:52:43
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0