Sandra är bäst .

- facerape från Sandra, hahaha gogumman ♥
Och ja, vi är vänner. Väldigt bra vänner också.
Var någon som gick runt och sa att vi va värsta ovännerna.
Och nej, de är vi verkligen inte. Från början ja, men inte nu.
Älskar min saaannnnndrAA♥

Aja, vi sitter allafall hemma hos mig nu och gör absolut ingenting.
Typ bara tråkar :P var ner på stan förut, men var inga där.
Så då drog vi hem till mig och satt oss på min ballkong.
Sen ringde Agnes & fråga om vi skulle ner på stan och träffa henne,
men vi orkade inte för vi hade just varit där då, haha.
Nu sitter vi här & ska snart kolla på film, eller ut. Ska bara kolla en sak på datorn.
Hör av mig imorn! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0