första skoldagen!

Ja..första dagen i skolan avklarad då.
Har saknat alla kompisar så mycket att jag vet inte vad. Men nu fick man träffa dom igen.

ÅÅÅÅH, gud vad jag saknar min pojkvän. Även fast jag var hos honom i helgen. Men vi har pratat och bestämt att jag kommer till älskling varannan helg och nån dag över dagen på vardagarna, så att inte saknaden blir allt för stor. Nästa helg blir det att bara ta det lungt hemma. Sen helgen efter det åker jag till min underbara pojkvän.
Iallafall,

tänkte berätta lite om dagen. Började som vanligt vid 8:00 idag och vi fick våra skåp och en massa informations papper och grejer. Även papper som vi skulle fylla i och massa sånna grejer. Sen frågade lärarna alla elever vad vi hade gjort i sommar. Haha Isadora och Louise var nog dem som hade gjort mest saker :DD Men det var grymt kul att träffa alla kompisar igen. Vi jobbade inte så mycket första dagen, utan det var mest information och grejer som vi hade. Slutade vid tolv, ganska skönt.
Tänkte faktiskt åka till älskling efter skolan, men eftersom jag träffar honom nästa helg så var jag med Isadora istället. Vi åkte hem till henne och bara chillade.

Men iaf så kom jag nyss hem och ska snart ta något att äta,
sen blir det film & massa mys framför tv:n.
Tror jag ska be mamma att gå ner till affärn och köpa nåt gott sen ;) haha

Aja, hör av mig mer ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0