stan.

Hej. Kom hem för ca 1 timme sen efter att ha varit på stan med Ellen.
Gjorde inte så jätte mycket där faktiskt. Tog typ en fika och gick i affärer.
Typ det enda vi gjorde..

Imorgon eftermiddag ska jag träffa saknade Camilla på stan också.
Ska ju hem till älsklingen imorgon efter skolan och jag åker ju från bräckeskolans busshållsplats till härnösands busshållsplats. Så vi tänkte träffas där då.
Var grymt längesen nu, & jag saknar camilla som fan.
Så det ska bli kul att träffa henne :)

Vet inte hur uppdateringen blir imorgon eftersom jag ska till älsklingen.
Kommer varken uppdatera på skolan eller då jag är hos han.
Jag läju uppdatera då jag kommer hem, om jag inte är för trött då.
Annars hörs vi ju på torsdag!

Nej nu ska jag göra annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0