Godmorgon folket

Hejsan älsklingar!
Kom hem vid kvart i tolv inatt ungefär. Var inte så jätte trött när jag kom hem tillsammans med Elin, men jag orkade ändå inte blogga. Haha elin var hur trött som helst, hon somnade drekt ;) Ska typ ta & börja fixa mig, sen äta frukost. Sen ska jag nog packa lite grejer. Blir ju hos älskling tills på lördag, och har inte ens packat än, lyckat! ;) men vid halv tre skjutsar pappa mig till älskling! Sen på Torsdag blir det att träffa min saknade bästavän Fanni. Har saknat hon som en jävla dåre! Vilken jävla stor kram hon ska få eller ? :o
men aja, hör kanske av mig ikväll!
Ni vet att det inte brukar bli så bra uppdate på bloggen när jag är hos min älskling.
min första bild jag la upp här på bloggen, haha gulligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

...: (publiceras ej)

din söta blogg:

vad har du för fint att säga mig ?:):

Trackback
RSS 2.0